fredag 20 november 2009

Vilken dag. :)

Jag VANN första pris hos House of Inspiration :) Kan inte fatta att flest tyckte att mitt bidrag var värt att vinna. Fast jag tycker att mitt pyramidkort blev faktiskt riktigt bra. *Svävar på moln av lycka*. Nu väntar en stor nyfikenhet på vad jag har vunnit. Såååå spännande.

Idag tog jag med mig grabbarna upp till mitt jobb där de skulle ha Afrikans mat, dans och musik. Började med att sitta på golvet och äta ur kåsor med händerna. Sen vart det att shaka loss med två Afrikaner som spelade på jembetrummor och lärde oss Afrikanska sånger. Barnen var lite stela från början men sen släppte de lös. Otroligt härligt gung, så roligt med lite annorlunda musik :)

Nu blir det snart att gå ner till en liten prins som har börjat drömma mardrömmar :( Huva för huvudspöken. Mamma försöker jaga bort alla och säger att de inte får komma tillbaka.

Kramiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar