tisdag 4 maj 2010

VC och idiotjobb

Ringde till VC idag och fick en tid kl 14.00. Tack och lov så var det ingen ny öroninflammation så antingen är det tänderna eller så något virus.

Idag har jag jobbat som en idiot här hemma och då menar jag som en IDIOT! Har hållit på att flytta gardrober ner för trappen och dagen lärdom är.... det gör ont att tappa en 2 meters garderob på foten. Tack och lov så höll den. Sen har jag kapat en bräda på tjockleken, bara ca 1,5 meter med en vanlig handsåg. Puh vad trött jag var efter det. Men garderoben fick plats efter det :)

Sakta men säkert så börjar allt ta form där saker och ting ska vara :) Snart kan jag bara gå ner och sätta mig ner och pyssla och låta det ligga framme om jag inte skulle hinna klart :) *tjoho* Det blir sååååå bra :)

Kramiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar