söndag 28 november 2010

Giltig frånvaro ;)

Har inte varit så aktiv här inne då jag inte har mått så bra. En orsak är:





en ny familjemedlem. :) Vår lilla böna är beräknad till först 9 maj (min födelsedag) med efter ha varit och tjuvkikat så blev vi flyttad 1 dag till 10 maj. Får se om jag får en present eller om bebben tittar ut tidigare som sina storebröder eller får för sig att stanna några dagar till. Längtar tills 16 december då vi ska på RUL och kika på bebben igen. Bara 18 dagar kvar :)

Själv mådde jag ganska bra fram till vecka 8 då började jag få illamående som har ökat och ökat för var dag. Ifrån vecka 11 och framåt har inte varit som en dans precis. Köjs/klöks av mycket. Det är en STOR utmaning att lyckas borsta tänderna :/ Däremot har jag varit mycket piggare den här graviditeten och tack och lov för det för jag tror jag har åkt på varenda förkylning som går att få sen september :( I torsdags så var jag till läkaren och fick remiss upp till öron näsa hals. Där fick jag genomgå en underbar behandling *läs ironi* nämligen spolning av bihålorna. Kan säga att jag kommer aldrig i hela mitt liv göra något dyligt igen även om jag skulle få pengar för det. Urk! Har varit hemma ifrån jobbet i en hel vecka och håller på få lappsjuka. Dessutom vill man göra julfint och sen måste vi sätta fart med renoveringen men energin finns inte då man snorar och hostar dygnet runt och inte får sova :( men men nu SKA jag bli frisk och vara så lääänge så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar