onsdag 17 februari 2010

Bajsbingo och klättring.

Igår så gjorde jag en stjärnjakt för Hampus. Han har haft problem att göra nummer 2 så han har gått och hållit sig till han inte har lyckats hålla sig längre så då kommer det en liten klutt och så har han hållit på flera gånger per dag ibland.
Sagt och gjort så gjorde jag en stjärnjakt där när han har bajsat får sätta en stjärna i en ruta. Han har fyra kategorier. Tidning, övernattning hos mormor o morfar, köpa en Bakugan samt en tripp till Drakborgen.
När Reidar kom hem så skulle Hampus förklara för honom vad det var och hans ord blev detta: Titta pappa jag har fått ett bajsbingo! ;-) *haha*

Idag så studsade han jublandes in och skriker till mig NU MÅSTE JAG BAJSA! Så äntligen funkade det :-) Nu hoppas jag bara att det funkar i fortsättningen.



Filip har kommit på hur han ska ta sig högre upp på allt. Så idag har han varit på fönsterbrädan och köksbordet. Har inte blivit mycket gjort idag förutom att jaga lillbusen ;-)

Kramiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar