fredag 19 februari 2010

Öron mott. och Birsta

Var till öronmottagningen med Hampus idag och det var fortfarande inte bra :( Han var dessutom så rädd när de höll på att titta i hans öra så de vågade aldrig att dammsuga hans öra. Så det blir örondroppar varje kväll i en månad nu. Inte skoj då det är kamp varje gång :(

Vi åkte sen till Birsta där Hampus fick köpa en Bakugan tidning som tröst efter att han hade varit till örondoktorn. Vidare sen till Birsta City där Filip bokstavligen flippade ur och små sprang överallt. Bra att vi hade med vagnen för att lägga våra jackor iallafall ;)

Känner att dagarna bara försvinner. Hinner inte mer än kliva upp så är det dags för att gå och lägga sig. Är det tecknet på att man börja bli gammal? Fast jag är ju "bara" 30 år och än så länge känns inte det så värst gammalt, eller? Nä ska nog få till ett schema för mitt liv. Måste få till någon form av rutin där jag får mer tid till att bara umgås och leka med mina barn och man. Sen att jag kan bara gå och sätta mig och pyssla mera.

Kramiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar