tisdag 1 juni 2010

Dop och skattkista

Min älskade brorsdotter med familj kom upp ifrån skåne i torsdags. Så vi hämtade 6 vuxna och två barn kl 16:00 :) sen bar det av hem till Bergsåker med hela högen :)

På lördagen den 29 maj kl 14:00 skulle Ellie döpas. Tydligen samma dag som sin pappa kom vi på, snacka om slump. :)

Hela dopgänget med pappa Mattias, Ellie, mamma Nina,
och faddrarna moster Emma och faster Victoria.

Såklart så skulle jag göra något till lillhjärtat mitt. Jag och min mamma hittade den här härliga "skattkistan" på Panduro och den blev en bra förvaring av alla guldpengar som Ellie skulle få. Hon hade tydligen önskat sig pengar till att kunna köpa Astrid Lindgrens dvd-box.

Då jag aldrig har altrat något annat än en tändsticksask så blev detta en rejäl utmaning. Är kanske inte 100% nöjd men alla tyckte den var såååå fin, så då känns det bra i pysselhjärtat ;)




Fasters älskling <3

2 kommentarer:

  1. Vilken enormt söt liten tjej och en JÄTTEFIN skattkista. Den har du gjort kanon bra!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och underbar kista.

    Kram

    SvaraRadera