fredag 2 juli 2010

Bröllopsdag.

Idag firade vi vår 5 års bröllopsdag. Har aldrig riktigt gett varandra något men idag så fick jag något så otroligt fint av min kära man, nämligen...



Detta underbara vattnet levde jag på under den vecka vi var i Skottland på vår bröllopsresa. Jag var då nygravid och mådde inte så bra. Tack och lov hittade jag denna och den tog bort mitt illamående. Reidar hade nu bett en vän till oss som bor i Skottland skicka hem två flaskor och på morgonen fick jag dem. Detta kallar jag för romantiskt :) En sån fin present där han har tänkt efter. Uppskattar detta vatten till 100% mer än om jag hade fått något smycke eller blomma.

Tack älskling. :-)



3 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt av honom! Grattis till bröllopsdan.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. nee va roligt...vilken otroligt söt present måste ja säga. Thats löööve !!!!!!! puss på er.

    SvaraRadera