lördag 7 maj 2011

7 dagar kvar!

7 dagar kvar tills jag har bf enligt rutinultraljudet, 1 dag kvar enligt 3D-ul jag gjorde i stockholm och 3 dagar kvar enligt senaste mensen. Behöver jag säga att jag är grymt less på att vara gravid nu. Har ökat 43 cm i "midjemått" men har bara gått upp 11kg sen jag skrevs in hos MVC så det är ju bra. Längtar nu tills jag kan få vända mig i sängen utan att det ska behöva ta hur lång tid som helst och slippa ha ont av att försöka vända sig. Vill göra så mycket här hemma men har inte energi till något känns det som. Har jag hållit på ena dagen med något så sover jag i stort sett hela nästa dag. Har haft MYCKET förvärkar och några värkar som gör ont. Känns som jag har gjort 1000 situps varje dag, är helt slut i mage och rygg. MEN ingen bebis vill komma. Får se om hon dyker upp på måndag då jag fyller år, hade gissat på idag men var tydligen fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar